雨白成了小雪花

巴萨球迷一枚(最爱梅西,哈维。
)兼存在感低的漫威小粉

今日份电影

心灵捕手/骄阳如我

格斯·范·桑特执导

主演:罗宾·威廉姆斯

         马特·达蒙

天才少年和心理学教授

面对自己的内心

直面恐惧,叛逆而自我的挣扎

友情的力量

教育的重要性,教育是农业不是工业

触动    接纳     释放     哭泣  

“这不是你的错。”

People call these things "imperfections," but they're not.That's the good stuff. And then we get to choose who we let into our weird little worlds.

人们叫这个为“瑕疵”,其实不尽然。“不完美”那才是好东西,可以选择让谁进入我们的小世界。

Every day I come by your house, and I pick you up.We go out and have a few drinks and few laughs, and it's great.You know what the best part of my day is?It's for about ten seconds: from when I pull up to the curb and when I get to your door.'Cause I think maybe I'll get up there and I'll knock on the door and you won't be there.No "good-bye," no "see ya later." No nothing. You just left.I don't know much, but I know that.

我每天到你家接你,我们出去喝酒笑闹,那很棒是我一天中最棒的时刻,只有十秒,从停车到你家门口,每次我敲门,都希望你不在了,不说再见,什么都没有,你就走了,我懂得不多,但我很清楚。

看哭了,第一次看作业看哭了,老师让我全英字幕来一遍,所以我看的很慢,很细,威尔在沼泽里挣扎那么久,肖恩的出现就是一根救命的绳子,把他一点点的拖拽出来。让他知道自己的价值,明白爱,获得勇气,拥有自己该有的人生。

评论(4)

热度(20)